0
Без товарів
 x 
Кошик порожній

Обмін і повернення товару

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки.

Дотримання прав споживачів обов'язкова умова роботи на сайті меблеве ательє «Константа».

Повернення товару від покупця

Ви можете повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • товар не відноситься до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (розкриття упаковки не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;
  • є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.

Продавець в праві відмовити покупцеві в поверненні, якщо не дотримані ці умови.

Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Для повернення товару зв'яжіться з нашим відділом продажів і узгодьте спосіб зворотної доставки товару. Вам обов'язково потрібно буде написати заяву на повернення товару, в якій вказуються причини повернення (або обміну). Доставка товару відбувається за рахунок покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т.п.), тоді продавець компенсує клієнту транспортні витрати.

Якщо при отриманні товару у відділенні поштової служби або в нашому магазині будуть виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, то вам можуть відмовити в поверненні.

В даному випадку заповнюється Акт прийому-передачі, в якому буде описаний товар і виявлені дефекти. Акт прийому-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються продавцю і покупцю, оригінал залишається у відділенні поштової служби. У разі заповнення акту в магазині, він складається в 2-х примірниках: оригінал залишається у нас, копія надається покупцеві.

Якщо товар візуально не має дефектів, він приймається для більш детального огляду.

При огляді товару складається Акт огляду товару та, по можливості, проводиться відео фіксація даного процесу. Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару або його товарного вигляду, продавець можете відмовити покупцеві в поверненні товару, паралельно відправивши йому копію акту огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail), оригінал же залишається у продавця.

Перед тим як вимагати фізичне повернення, ми рекомендуємо обов'язково надіслати нам фото/відеоматеріали, які допоможуть візуально виявити недолік товару. Це дасть нам можливість зорієнтувати вас по процедурі повернення, а також, не витрачаючи час на транспортування товару в сервісний центр, запропонувати альтернативне рішення: повна або часткова компенсація вартості товару, довезення відсутньої деталі.

Повернення грошових коштів покупцю

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, ми можемо провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.

Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повертаються тим же способом платнику. При готівковій оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, вказаним ним в заяві.

Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що спричинило собою додаткові витрати продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведене за вирахуванням суми додаткових витрат продавця.

Для повернення грошових коштів за товар покупцеві відправляється шаблон заяви на повернення грошових коштів на карту. Після отримання заповненого шаблону, виконується повернення коштів покупцю. У разі обміну на інший товар, відбувається фіксація моделі і вартість нового відправленого товару в цій же заяві на повернення.

Якщо повернення товару відбувається в нашому магазині, то заява на повернення грошових коштів заповнюється на місці і в той же день покупцеві видаються грошові кошти. Якщо повернути гроші в той же день немає можливості — виплата проводиться в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Квитанції про повернення грошових коштів покупцеві зберігаються.

Гарантійний термін

Це період, протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту. Гарантійний строк зазначається в гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару. Також гарантійний термін вказується в характеристиці товару.

Протягом 14 днів з дня покупки клієнт (кінцевий користувач товару, не обов'язково платник за товар) може повернути товар належної якості. Якщо під час його звернення або після перевірки отриманого товару була виявлена ​​несправність, тоді повернення проходить з дотриманням пунктів статей 7 і 8 ЗУ «Про захист прав споживачів».

При зверненні по гарантії покупець може розраховувати на:

  • безкоштовне усунення несправності в розумний строк;
  • компенсацію своїх витрат на усунення несправності;
  • зменшення вартості товару.

Якщо виявлена ​​несправність, що виникла з вини виробника, істотна, тобто не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, після усунення проявляється знову і володіє однією з наступних властивостей:

  1. не може бути усунена;
  2. робить товар суттєво іншим, змінює його характеристики;
  3. на її усунення потрібно тривалий час (за законом понад 14 днів),

тоді клієнт має право розраховувати на розірвання угоди і повернення грошових коштів або заміну на аналогічний товар.

Контакти:

  • Адреса: м. Київ, Троєщина, вул. Гійома Де Боплана 2 (колишня вул. БОЖЕНКО, територія фабрики маблів "Вісмут")
  • Телефон:
    +38(093)379-87-77,
    +38(096)913-19-45
  • Пошта (Email):
    0933798777@UKR.NET
  • Сайт: constant.kiev.ua

Найближчі до нас райони:

Харківський масив, Вигурівщина, Воскресенка, Лісовий масив, Погреби, Оболонь, Осещина, Зазим'я, Вишгород, Бровари.

Зона обслуговування: Київ і область

Правий берег Дніпра: Голосіївський, Святошинський, Солом'янський, Оболонський, Подільський, Печерський, Шевченківський.

Лівий берег Дніпра: Дарницький, Дніпровський, Деснянський.

Доставка меблів здійснюється в будь-яку область України!

Швидкий
дзвінок
Написати
нам